אורן חזן נתניהו: תברך את אובמה ״שלום ולא להתראות״

    איתי גדסי No Comments on אורן חזן נתניהו: תברך את אובמה ״שלום ולא להתראות״

    "אל תתרגש מדברי התוכחה שאולי תשמע מהנשיא הכמעט לשעבר של ארה׳ב שלא השכיל לקרוא את המפה ופירק בשם הדמוקרטיה הגדולה בעולם את היציבות והשלטון במדינות המזה"ת סביבנו" אמר ח"כ חזן

    ח"כ אורן חזן וראה"מ, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל יציאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעצרת האו״ם בניו יורק ולפגישה המתוכננת עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, קרא לו ח"כ אורן חזן לנצל את הביקור והפגישות כדי להודיע לכל העולם ש "פינוי עמונה לא יקום ולא יהיה" וכי "תשובתנו הציונית לטרור תהיה בנייה מאסיבית בכל הארץ ובמיוחד בירושלים המורחבת".

    "אל תתרגש מדברי התוכחה שאולי תשמע מהנשיא הכמעט לשעבר של ארה׳ב שלא השכיל לקרוא את המפה ופירק בשם הדמוקרטיה הגדולה בעולם את היציבות והשלטון במדינות המזה"ת סביבנו" אמר ח"כ חזן והוסיף: "אובמה הוכיח שאין לנו על מי לסמוך, אין לנו עם מי לעשות שלום בעת הזו ואסור לנו לוותר על שטחי ארץ ישראל תמורת הבטחות והסכמי סרק שאינם שווים את הנייר עליו הם חתומים .

    חזן קרא לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה אל תיכנע לקולות הקוראים לך להתפייס או חלילה להתרפס בפני הנשיא האמריקני לקראת סוף הקדנציה שלו , גם במחיר וויתורים. תודה לנשיא אובמה על חבילת הסיוע, תוקיר את עמידתה האיתנה של ארה׳ב לצד ישראל כל השנים אבל תדגיש את השוני בעמדות שלכם ואם תרגיש ממנו כתף קרה גם בפגישה האחרונה, אז תיפרד ממנו בברכה המסורתית שלום ולא להתראות״.



    0 תגובות